L’escola

L’Escola Municipal de Belles Arts de Sant Joan les Fonts és des del 1978 un referent cultural del municipi i la comarca i ha esdevingut sempre un pol d’atracció per a persones interessades en el coneixement de les arts.

Avui, l’escola està situada al carrer Sant Antoni de Sant Joan les Fonts, un espai on volem que s’esdevingui com a punt de trobada entre veïns i veïnes del municipi i d’arreu on hi pugueu desenvolupar activitats artístiques persones de totes les edats; infants, joves i adults.

A l’EMBA, proposem un espai amb caràcter familiar, amè, un lloc on us sentiu com a casa i us expresseu artísticament acompanyats de professionals.

Organitzem tallers, cursos, monogràfic, pessics creatius… diferents disciplines que volem que sumin i enriqueixin l’oferta vinculada al mon de les arts plàstiques que es presenta arreu.

Suma-t’hi i expressa!

EMBA
c/ Sant Antoni, 12
17857 Sant Joan les Fonts