Taller de Vidre

Un espai d’Art i Expressió en VIDRE on ens endinsarem al món dels vitralls (aprenent diferents tècniques de tall, soldadura… i molt més). Començarem de “zero” els nostres projectes (vitralls, làmpades, porta-espelmes i altres objectes decoratius, joies… i tot allò que se’ns passi pel cap), escollint dissenys propis per tal de personalitzar cadascuna de les obres i encaminar-nos en la recerca del nostre propi llenguatge.

No cal experiència prèvia. Tan sols ganes de Crear i Experimentar!

Professora: Ingrid Solé

www.artenvidre.cat

Nascuda fa quaranta-set anys a Badalona. Després d’anys fascinada pels vells oficis, finalment el 2000 començo a envoltar-me de la màgia del Vidre, estudiant Restauració de Vitralls emplomats a la Fundació del Vidre, i continuant amb la meva formació a l’Escola d’Arts i Oficis Retaule.

Eterna cercadora de simbiosis amb altres materials recuperats, que facin de les meves creacions peces amb ànima, començo a endinsar-me en l’aprenentatge d’altres tècniques i a experimentar a la meva casa-taller a Molló (Ripollès) on, a més de crear també imparteixo cursos i retirs artístics durant tot l’any.

Des de fa quinze anys apropo el vidre, la màgia dels seus colors, les seves textures a escoles, centres culturals, fires, col·lectius privats… a través de tallers personalitzats, per tal de donar a conèixer aquest desconegut però apassionant ofici.

Gaudint d’espais on Expressar, Compartir i Crear!!