Tallers gratuïts de pintura, plàstica i manualitats per a nens i nenes del Municipi – COVID19

L’Ajuntament de Sant Joan les Fonts posa en marxa una nova iniciativa per estar al costat d’un dels col·lectius que més pateixen el confinament: els infants. La iniciativa, que gestionarem des de l’Escola Municipal de Belles Arts (EMBA), passa per fer una sèrie de tallers virtuals.

El professor de dibuix per a mainada de l’EMBA, Marian Vayreda, cada dijous de 16.00h a 17.00h farà un taller virtual obert i gratuït de pintura, plàstica o manualitats per a mainada de 6 a 12 anys. Està destinat per a nens i nenes del Municipi.

Aquesta proposta fins ara es feia per als alumnes de dibuix de l’EMBA però el govern municipal ha decidit obrir-la a la resta de nens i nenes de Sant Joan les Fonts, La Canya i Begudà.

Podeu fer la inscripció enviant un WhatsApp al número de telèfon 687 806 145. Inscripcions obertes fins a finals de setmana.

Ànims valents i valentes! #seguimacasa

El taller es fa mitjançant l’aplicació Zoom (accedeix a l’aplicació). El professor, durant el mateix dia del taller us enviarà el link per accedir a la classe.

Els infants del Municipi que vulguin fer el taller i no disposin dels medis necessaris podeu escriure’ns un correu electrònic a info@escolabellesart.cat o bé ajuntament@santjoanlesfonts.cat